MADE IN POLAND - tematyczna publikacja Boston Media
4 listopada 2009 r. - we współpracy z Fundacją Polskiego Godła Promocyjnego - wraz z dziennikiem Rzeczpospolita ukaże się specjalistyczny raport tematyczny wydawnictwa BOSTON MEDIA.
Celem publikacji MADE IN POLAND jest przedstawienie polskich marek – wysokiej jakości, silnych, atrakcyjnych, o pewnej pozycji rynkowej jako dowód i hołd dla polskiej przedsiębiorczości.
Już 4 listopada na łamach publikacji Made in Poland, wydawnictwa BOSTON MEDIA, dystrybuowanej wraz z dziennikiem Rzeczpospolita w nakładzie 100.000 egzemplarzy przedstawimy potencjał polskiej marki:
- udowodnimy, że inwestowanie w polski produkt może przynieść krociowe zyski,
- pokażemy najlepsze praktyki i rozwiązania z zakresu budowania tożsamości produktów Made in Poland,
- przedstawimy krok po kroku jak sprostać międzynarodowej konkurencji i wprowadzić polski produkt nie tylko na zagraniczne rynki, ale i permanentnie wpisać go w świadomość konsumenta krajowego jak i zagranicznego,
- udowodnimy, że Polska to nie tylko kraj przedsiębiorców, ale i najpiękniejsze regiony naturalnej przyrody niemających sobie równych w Europie
W tym celu posłużymy się najlepszymi przykładami z rynku; poprzez promocję polskich osiągnięć, a w szczególności sukcesów polskiej gospodarki – tak w kraju, jak i za granicą – zaprezentujemy najlepsze sposoby zarządzania produktem – od pomysłu po skuteczne wprowadzenie go na rynek. Tym samym publikacja stanowi doskonałą platformę dla przedstawienia własnego sukcesu.