FUNDACJA POLSKIEGO
GODŁA PROMOCYJNEGO

karta góra
Młodzi dla Marki Polska

Młodzi dla Marki Polska

11 grudnia 2017

Krzysztof Przybył

Równo dziesięć lat temu, w roku 2007, powstała inicjatywa, która – obok konkursu „Teraz Polska” – stała się jedną z głównych wizytówek Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego. Chodzi o konkurs, w którym wyróżniane są najciekawsze prace magisterskie związane z promocją Polski, jej gospodarki, kultury, potencjału. 6 grudnia odbyła się gala XI edycji konkursu „Teraz Polska Promocja i Rozwój”. Rośnie liczba ciekawych prac, rośnie też liczba partnerów – w tym roku po raz pierwszy do ich grona dołączyła Telewizja Polska z nagrodą Prezesa Zarządu.

Na początek krótko o … początkach. W gronie Fundacji i jej przyjaciół pojawił się pomysł, by nagradzać nie tylko tych, którzy swoimi sukcesami budują Markę Polska, ale również młodych ludzi, którzy mają niebanalne pomysły na wzmocnienie tej Marki. I tak powstał konkurs „Teraz Polska Promocja”. Inicjatorami, oprócz Fundacji, byli również Uniwersytet Warszawski oraz Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych, zaś patronatu konkursowi udzieliło Ministerstwo Gospodarki. 

Pierwsze edycje konkursu poświęcone były promocji naszej gospodarki za granicą, ale w kolejnych edycjach doszły zagadnienia związane z konkurencyjnością i innowacyjnością polskiej gospodarki. Rozrosła się również lista honorowych patronów i partnerów - o czym z satysfakcją informuję. Dzisiaj są na niej: Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Ministerstwo Rozwoju, Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Ministerstwo Sportu i Turystyki, Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Polska Organizacja Turystyczna, Instytut Adama Mickiewicza oraz Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości. Honorowymi patronami, gwarantującymi odpowiedni poziom merytoryczny konkursu, są uczelnie: Uniwersytet Warszawski, Szkoła Główna Handlowa, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego oraz Politechnika Warszawska. Medialnym patronem tegorocznej edycji było TVP Info.

Było o historii, to pozwolą Państwo, że teraz będzie trochę statystyki. W trakcie jedenastu edycji konkursu oceniono ogółem 732 prace, a wyróżniono 124. W XI edycji, którą w ubiegłym tygodniu rozstrzygnęliśmy, udział wzięło blisko 70 studentów, a nagrody i wyróżnienia trafiły do 14 osób. Fragmenty zwycięskich prac zostaną opublikowane, jak co roku, w specjalnym e-booku.

Czytaj całość

karta dół laureaci 2024

Czytaj także

Kontakt

Fundacja Godła Polskiego "Teraz Polska"

ul. Górskiego 1
00-033 Warszawa

Sekretariat

Telefon: (+48) 22 201 26 90
fundacja@terazpolska.pl

Dział Konkursu

Telefon: (+48) 22 826 01 91
konkurs@terazpolska.pl

Dział PR i komunikacji

Telefon: 506 000 253
kamilbroszko@terazpolska.pl

 

Klauzula Informacyjna (PDF)

Zamów newsletter

Administratorem Państwa danych osobowych jest Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego z siedzibą w Warszawie (00-033), przy ul. Górskiego 1. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mail: sekretariat@terazpolska.pl , telefonicznie pod numerem +48 22 201 26 90 lub pisemnie na adres Fundacji.

Państwa dane są i będą przetwarzane w celu wysyłki newslettera, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora. Uzasadnionymi interesami administratora jest prowadzenie newslettera i informowanie osób zainteresowanych o działaniach Fundacji.

Dane osobowe będą udostępniane do wglądu dostawcom usług IT w zakresie niezbędnym do utrzymania infrastruktury IT.

Państwa dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu administratora, chyba że wyrażą Państwo sprzeciw wobec przetwarzania danych w wymienionym celu.

Uprzejmie informujemy, iż przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, do ich sprostowania, do usunięcia, prawo do ograniczenia przetwarzania, do sprzeciwu na przetwarzanie a także prawo do przenoszenia danych (o ile będzie to technicznie możliwe). Przysługuje Państwu także możliwość skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub do właściwego sądu.

Podanie danych jest niezbędne do subskrypcji newslettera, niepodanie danych uniemożliwi wysyłkę.