Ostatnia szansa, by zdobyć Godło „Teraz Polska”
Trwa XXVIII edycja konkursu „Teraz Polska” na najlepsze produkty, usługi, innowacje i gminy. Termin nadsyłania zgłoszeń został przedłużony do 2 lutego. Laureaci konkursu zyskają prawo do posługiwania się biało-czerwonym Godłem „Teraz Polska”, które od blisko 30 lat jest synonimem najwyższej jakości tak cenionej i poszukiwanej przez konsumentów.
Według wyników badania „Decyzje zakupowe Polaków” przeprowadzonego przez ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku na zlecenie Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego, podczas codziennych zakupów Polacy stawiają przede wszystkim na jakość. To za nią ponad 80% badanych jest w stanie zapłacić więcej. I to właśnie z jakością 96% badanych kojarzy Godło „Teraz Polska”. Produkty i usługi oznaczone tym znakiem są lubiane przez konsumentów.
Dla przedsiębiorstw zwycięstwo w konkursie „Teraz Polska” jest często wiatrem w biznesowe żagle. Laureaci podkreślają, że biało-czerwone Godło jest przede wszystkim efektywnym narzędziem, pozytywnie wpływającym na sprzedaż nagrodzonych produktów i usług oraz promocję przedsiębiorstwa. – Godło Teraz Polska zdobyliśmy w 1996 r. i od tego czasu rozpoczęliśmy ekspansję na rynki zagraniczne. Dzisiaj możemy się pochwalić, że m.in. dzięki współpracy z Fundacją „Teraz Polska” jesteśmy firmą globalną i jako wicelider rynku okien dachowych osiągnęliśmy 15-proc. udział w światowej sprzedaży – mówi Janusz Komurkiewicz z Fakro Sp. z o.o.
Termin nadsyłania zgłoszeń do tegorocznej edycji konkursu „Teraz Polska” został przedłużony do 2 lutego.
W konkursie może wziąć udział każdy przedsiębiorca. - Co roku laureatami zostają zarówno małe, rodzinne firmy, jaki i największe polskie przedsiębiorstwa – tłumaczy Michał Lipiński, dyrektor konkursu „Teraz Polska”. - Kryteria oceny są tak skonstruowane, że każda firma ma szansę na zwycięstwo, bez względu na wielkość zatrudnienia, kapitału czy osiągane zyski. Warunek jest jeden: najwyższa jakość! To ona decyduje o przyznaniu nagrody – dodaje.
Zwycięzców konkursu wyłoni Kapituła składająca się z autorytetów życia społecznego, gospodarczego, naukowego i kulturalnego. Wybór dokonywany jest na podstawie ocen ekspertów. – Dzięki pracy ponad 100 niezależnych ekspertów, którzy rokrocznie weryfikują zgłoszenia w konkursie, firmy otrzymują obiektywną i profesjonalną ocenę zgłoszeń, a klienci mają pewność, że kupując produkty i usługi oznaczone Godłem „Teraz Polska”, nabywają najwyższą jakość – tłumaczy Michał Lipiński.
Aby wziąć udział w konkursie należy wypełnić ankietę rejestracyjną, która znajduje się na stronie www.terazpolska.pl lub skontaktować się z biurem fundacji, pisząc na adres konkurs@terazpolska.pl lub dzwoniąc pod numer: 22 201 29 90, 22 826 01 91.