FUNDACJA POLSKIEGO
GODŁA PROMOCYJNEGO

karta góra
Ostatnia szansa na Godło „Teraz Polska”

Ostatnia szansa na Godło „Teraz Polska”

23 stycznia 2013

Przez media przetacza się fala dyskusji na temat szeroko rozumianego patriotyzmu gospodarczego. Jak wiele jest głosów, tak wiele definicji, czym on jest lub ma być. Z różnych stron słyszymy narzekania, że Polacy nie doceniają polskich produktów, że wolą zagraniczne, a z kolei polskie firmy nie chwalą się swoim pochodzeniem. Prawda jak zwykle leży po środku.

Od 20 lat natomiast istnieje Godło „Teraz Polska” – rozpoznawany przez ponad 80 proc. Polaków znak, świadczący o wysokiej jakości usług oraz produktów wytwarzanych w Polsce. Od samego początku pełni rolę promora polskich firm. Najistotniejszą cechą tej misji jest zasada wyłaniania i promocji polskich produktów i usług, ale tylko tych najlepszej jakości.

Tylko do 1 lutego 2013r. można przesyłać zgłoszenia do tegorocznej edycji Konkursu „Teraz Polska”.

„Szansę na sukces w Konkursie i zdobycie Godła „Teraz Polska” ma każda firma, działająca na rynku od co najmniej roku - niezależnie od wielkości, czy reprezentowanej branży. Podstawowymi kryteriami oceny eksperckiej są: walory użytkowe zgłaszanego produktu lub usługi, jakość i innowacyjność. Pod uwagę brane są również opinie klientów, czy liczba reklamacji” – wyjaśnia Michał Lipiński, szef Konkursu „Teraz Polska”.

Ze statystyk Fundacji wynika, że nagrodę otrzymuje co trzecia firma biorąca udział w konkursie. Fakt, iż nagrody tej nie można uzyskać inaczej, jak poddając się wnikliwej i niezależnej ocenie eksperckiej, stanowi jej największy kapitał oraz powód dla którego jest ceniona przez Laureatów. Dzięki temu Godło „Teraz Polska” jest pozytywnie kojarzone przez konsumentów, jest dla nich przede wszystkim synonimem najwyższej jakości. „Dołączenie do grona blisko 100 firm, które aktualnie posiadają prawo do posługiwania się znakiem „Teraz Polska” będzie dla Laureatów tegorocznej edycji konkursu wielkim sukcesem oraz potwierdzeniem najwyższych standardów działania” – mówi Michał Lipiński.

Poza prawem do korzystania z najbardziej rozpoznawalnego symbolu polskiej gospodarki, Laureaci otrzymają również możliwość skorzystania z pakietu promocyjnego, w skład którego wchodzą m.in. rabaty na przeprowadzenie kampanii reklamowych.

Aby zgłosić produkt lub usługę do konkursu, należy zarejestrować się na stronie www.terazpolska.pl i następnie – do 1 lutego br. wypełnić otrzymaną ankietę weryfikacyjną.
 

karta dół

Czytaj także

Kontakt

Fundacja Godła Polskiego "Teraz Polska"

ul. Górskiego 1
00-033 Warszawa

Sekretariat

Telefon: (+48) 22 201 26 90
fundacja@terazpolska.pl

Dział Konkursu

Telefon: (+48) 22 826 01 91
konkurs@terazpolska.pl

Dział PR i komunikacji

Telefon: 506 000 253
kamilbroszko@terazpolska.pl

 

Klauzula Informacyjna (PDF)

Zamów newsletter

Administratorem Państwa danych osobowych jest Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego z siedzibą w Warszawie (00-033), przy ul. Górskiego 1. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mail: sekretariat@terazpolska.pl , telefonicznie pod numerem +48 22 201 26 90 lub pisemnie na adres Fundacji.

Państwa dane są i będą przetwarzane w celu wysyłki newslettera, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora. Uzasadnionymi interesami administratora jest prowadzenie newslettera i informowanie osób zainteresowanych o działaniach Fundacji.

Dane osobowe będą udostępniane do wglądu dostawcom usług IT w zakresie niezbędnym do utrzymania infrastruktury IT.

Państwa dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu administratora, chyba że wyrażą Państwo sprzeciw wobec przetwarzania danych w wymienionym celu.

Uprzejmie informujemy, iż przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, do ich sprostowania, do usunięcia, prawo do ograniczenia przetwarzania, do sprzeciwu na przetwarzanie a także prawo do przenoszenia danych (o ile będzie to technicznie możliwe). Przysługuje Państwu także możliwość skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub do właściwego sądu.

Podanie danych jest niezbędne do subskrypcji newslettera, niepodanie danych uniemożliwi wysyłkę.