FUNDACJA POLSKIEGO
GODŁA PROMOCYJNEGO

karta góra
Ostatnia szansa na zdobycie Godła „Teraz Polska”

Ostatnia szansa na zdobycie Godła „Teraz Polska”

13 stycznia 2016

Trwa XXVI edycja Konkursu „Teraz Polska", w którym wyróżniane są produkty i usługi o najwyższych walorach jakościowych, technologicznych i użytkowych. Przyjmowanie wniosków konkursowych trwa do 22 stycznia.

Laureaci konkursu Konkursu zyskują prawo posługiwania się Godłem „Teraz Polska”, które na przestrzeni lat stało się synonimem najwyższej jakości. Wysoka rozpoznawalność znaku „Teraz Polska” wpływa pozytywnie na działania promocyjne firmy, na prestiż, a także na poprawę wizerunku przedsiębiorstwa wśród kontrahentów, partnerów biznesowych oraz w otoczeniu społecznym. Według wyników badań, ponad 70 proc. ankietowanych uważa, że znak „Teraz Polska” kojarzony jest z wysoką jakością produktu. 

Jak co roku, do Konkursu „Teraz Polska” mogą przystąpić firmy, zgłaszając produkty lub usługi o wysokiej jakości i innowacyjności. Organizowane są również oddzielne edycje dla gmin oraz jednostek badawczych, których innowacje zostały wprowadzone na rynek.  Z badań konsumenckich wynika, że aż 81 proc. klientów, którzy spotkali się z Godłem „Teraz Polska” na oferowanych produktach, zdecydowało się na ich zakup. 

- Konkurs jest skierowany do wszystkich polskich przedsiębiorców. Zgłaszają się nie tylko ci, najwięksi, ale również mniejsze firmy, których produkty są najwyższej jakości i przez to zasługują na wyróżnienie logiem „Teraz Polska” – mówi Krzysztof Przybył, prezes Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego – Otrzymujemy wiele pozytywnych opinii od przedstawicieli dotychczasowych laureatów Konkursu.  Według nich Godło „Teraz Polska” to przede wszystkim narzędzie wspomagające budowanie marki oraz prestiż firmy – dodaje prezes Przybył.

Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska” od 25 lat promuje polską przedsiębiorczość, innowacyjne metody produkcji i zarządzania oraz wspiera polskie firmy w budowaniu i umacnianiu ich marek. Poprzez liczne inicjatywy edukuje również konsumentów w kształtowaniu patriotycznych postaw zakupowych. Wysoki prestiż Godła „Teraz Polska” umacniają: przejrzyste procedury konkursowe, kompetencja i niezależność ekspertów, a także obiektywizm członków Kapituły Konkursu działającej pod przewodnictwem prof. Michała Kleibera. Nad prawidłowością działań Fundacji czuwa Rada, pod przewodnictwem Andrzeja Arendarskiego, prezesa Krajowej Izby Gospodarczej.

Szczegółowe informacje dotyczące Konkursu "Teraz Polska"

Zobacz regulamin Konkursu "Teraz Polska" 

Zobacz, co przedsiębiorcy mówią o Konkursie "Teraz Polska" 

karta dół laureaci 2024

Czytaj także

Kontakt

Fundacja Godła Polskiego "Teraz Polska"

ul. Górskiego 1
00-033 Warszawa

Sekretariat

Telefon: (+48) 22 201 26 90
fundacja@terazpolska.pl

Dział Konkursu

Telefon: (+48) 22 826 01 91
konkurs@terazpolska.pl

Dział PR i komunikacji

Telefon: 506 000 253
kamilbroszko@terazpolska.pl

 

Klauzula Informacyjna (PDF)

Zamów newsletter

Administratorem Państwa danych osobowych jest Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego z siedzibą w Warszawie (00-033), przy ul. Górskiego 1. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mail: sekretariat@terazpolska.pl , telefonicznie pod numerem +48 22 201 26 90 lub pisemnie na adres Fundacji.

Państwa dane są i będą przetwarzane w celu wysyłki newslettera, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora. Uzasadnionymi interesami administratora jest prowadzenie newslettera i informowanie osób zainteresowanych o działaniach Fundacji.

Dane osobowe będą udostępniane do wglądu dostawcom usług IT w zakresie niezbędnym do utrzymania infrastruktury IT.

Państwa dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu administratora, chyba że wyrażą Państwo sprzeciw wobec przetwarzania danych w wymienionym celu.

Uprzejmie informujemy, iż przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, do ich sprostowania, do usunięcia, prawo do ograniczenia przetwarzania, do sprzeciwu na przetwarzanie a także prawo do przenoszenia danych (o ile będzie to technicznie możliwe). Przysługuje Państwu także możliwość skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub do właściwego sądu.

Podanie danych jest niezbędne do subskrypcji newslettera, niepodanie danych uniemożliwi wysyłkę.