FUNDACJA POLSKIEGO
GODŁA PROMOCYJNEGO

karta góra
Pięć razy „Teraz Polska”

Pięć razy „Teraz Polska”

16 stycznia 2017

Krzysztof Przybył

Gdyby zestawić listę konkursów i rankingów polskich przedsiębiorców, liczyłaby ona setki pozycji – od lokalnych inicjatyw po ogólnopolskie przedsięwzięcia z tradycjami. Nieskromnie (ale też stuprocentowo prawdziwie) powiem, że konkurs „Teraz Polska” zająłby miejsce na samym szczycie takiej listy. Tradycja – w tym roku odbędzie się XXVII edycja – to jedno, ale do tego trzeba dodać wiarygodność, transparentność i wielopłaszczyznową ideę zbudowaną wokół promocji Marki Polska. Dlaczego polski przedsiębiorca powinien spróbować sił akurat w Konkursie „Teraz Polska”? Argumentów jest mnóstwo, ale przytoczę pięć najważniejszych.

1. Renoma poparta badaniami. O tradycji już wspomniałem – Konkurs jest niemal rówieśnikiem naszej wolnorynkowej gospodarki. Jego historia – to historia sukcesu, kreatywności i innowacyjności polskich przedsiębiorców. A z badań wynika, że Godło „Teraz Polska” to dla konsumentów symbol wysokiej jakości. Szczegóły znajdą Państwo na stronie internetowej Fundacji „Teraz Polska”. Przytoczę tylko kilka danych: 72% respondentów uważa, że Godło „Teraz Polska” gwarantuje wysoką jakość produktu, a 81% osób, które zetknęły się z Godłem na produktach lub usługach, dokonało ich zakupu.

2. Jasne reguły, przejrzysta ocena. Achillesową piętą wielu konkursów i rankingów jest mało przejrzysty sposób wyboru laureatów. Konkurs „Teraz Polska” pod tym względem może stanowić wzór do naśladowania. Proces oceny zgłoszeń jest bardzo transparentny, a oceny dokonują zaproszeni do współpracy fachowcy. W pierwszym etapie, to jest w trakcie wstępnej oceny zgłoszeń, ankiety są weryfikowane przez specjalistów reprezentujących Instytuty Badawcze oraz najlepsze uczelnie - wybitne autorytety, w tym liczne grono profesorów. Drugi etap, kiedy wyboru dokonuje Kapituła, jest tak samo przejrzysty. Głosowanie jest protokołowane, a każda ocena – szczegółowo udokumentowana. Nie ma u nas niespodzianek, nie ma „równych i równiejszych”. Liczy się jakość.

3. Doborowe grono laureatów. Doborowe – nie znaczy małe. I mam nadzieję, że w przypadku naszego Konkursu, będzie ono rosło każdego roku. Kilkaset firm i gmin, które uzyskały wyróżnienia w 26 edycjach, to nie grono przypadkowe. Owszem, laureaci różnią się wielkością, zasięgiem działania, reprezentują bodaj wszystkie branże. Łączy ich jedno: wysoka jakość, dzięki której są realnymi ambasadorami Marki Polska. Zarówno wśród polskich konsumentów jak i wśród zagranicznych odbiorców. Konkurs „Teraz Polska” pokazuje, że nie trzeba być rynkowym gigantem, by stworzyć ofertę, która powali na kolana. Dla wielu z naszych laureatów Godło „Teraz Polska” stało się jednym ze stopni do dużego sukcesu. Może nim być i dla innych polskich firm oraz gmin.

 

karta dół laureaci 2024

Czytaj także

Kontakt

Fundacja Godła Polskiego "Teraz Polska"

ul. Górskiego 1
00-033 Warszawa

Sekretariat

Telefon: (+48) 22 201 26 90
fundacja@terazpolska.pl

Dział Konkursu

Telefon: (+48) 22 826 01 91
konkurs@terazpolska.pl

Dział PR i komunikacji

Telefon: 506 000 253
kamilbroszko@terazpolska.pl

 

Klauzula Informacyjna (PDF)

Zamów newsletter

Administratorem Państwa danych osobowych jest Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego z siedzibą w Warszawie (00-033), przy ul. Górskiego 1. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mail: sekretariat@terazpolska.pl , telefonicznie pod numerem +48 22 201 26 90 lub pisemnie na adres Fundacji.

Państwa dane są i będą przetwarzane w celu wysyłki newslettera, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora. Uzasadnionymi interesami administratora jest prowadzenie newslettera i informowanie osób zainteresowanych o działaniach Fundacji.

Dane osobowe będą udostępniane do wglądu dostawcom usług IT w zakresie niezbędnym do utrzymania infrastruktury IT.

Państwa dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu administratora, chyba że wyrażą Państwo sprzeciw wobec przetwarzania danych w wymienionym celu.

Uprzejmie informujemy, iż przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, do ich sprostowania, do usunięcia, prawo do ograniczenia przetwarzania, do sprzeciwu na przetwarzanie a także prawo do przenoszenia danych (o ile będzie to technicznie możliwe). Przysługuje Państwu także możliwość skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub do właściwego sądu.

Podanie danych jest niezbędne do subskrypcji newslettera, niepodanie danych uniemożliwi wysyłkę.