FUNDACJA POLSKIEGO
GODŁA PROMOCYJNEGO

karta góra
Fot. Thinktank
Fot. Thinktank

Polska potrzebuje pomysłu, jak stale ją promować

30 sierpnia 2018

28 sierpnia br. w Business Link Astoria w Warszawie odbyła się debata z cyklu Trend Alert Session pt. „Miara marki. Jak budować markę na miarę naszych osiągnięć?”, w której wziął udział Krzysztof Przybył, prezes Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego.

Ponadto w dyskusji moderowanej przez Małgorzatę Bonikowską (prezes THINKTANK) uczestniczyli: Monika Jasłowska (Grupa Polpharma), Monika Kowalewska (Stratosfera), Wojtek Mierowski (BNA, Polski Klub Brandingu) oraz Dariusz Andrian (VML Polska, SAR). 

Polska coraz lepiej radzi sobie na arenie międzynarodowej. W ostatnich dekadach znacznie wzrosło jej znaczenie polityczne i gospodarcze. Weszła do NATO i Unii Europejskiej oraz zaczęła myśleć o członkostwie w G20. Marketingowo wciąż jednak nie ma pozycji, na jaką zasługuje. 

Polska potrzebuje rozpoznawalnej marki i pomysłu, jak stale ją promować. Dotyczy to również większości polskich marek, bo te nie przebijają się do międzynarodowego obiegu. Ich siła jest zwykle słabsza niż renoma polskich produktów i polskiej gospodarki. Jednocześnie firmy nie powinny szczędzić czasu na pracę nad spójną strategią marki. Jest ona tak samo ważna, jak kreowanie produktu bądź usługi. Nie kupujemy bowiem produktów, ale emocje. Klienci podążają za wartościami, z którymi się utożsamiają, dlatego szukają angażujących historii marek. Dzięki markom stają się lepsi – prawdziwie są sobą. Nie jest łatwo wykreować rozpoznawalną markę – to skomplikowany proces. Na dobrą markę pracuje się długo, a w jej budowaniu niezbędne są wizja, konsekwencja i czas. Warto podjąć ten trud i budować markę Polska oraz brandy polskich firm.

Spotkanie było zorganizowane przez Business Link i THINKTANK. Partnerem była Grupa Polpharma.


Fot. Thinktank

 

karta dół laureaci 2024

Czytaj także

Kontakt

Fundacja Godła Polskiego "Teraz Polska"

ul. Górskiego 1
00-033 Warszawa

Sekretariat

Telefon: (+48) 22 201 26 90
fundacja@terazpolska.pl

Dział Konkursu

Telefon: (+48) 22 826 01 91
konkurs@terazpolska.pl

Dział PR i komunikacji

Telefon: 506 000 253
kamilbroszko@terazpolska.pl

 

Klauzula Informacyjna (PDF)

Zamów newsletter

Administratorem Państwa danych osobowych jest Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego z siedzibą w Warszawie (00-033), przy ul. Górskiego 1. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mail: sekretariat@terazpolska.pl , telefonicznie pod numerem +48 22 201 26 90 lub pisemnie na adres Fundacji.

Państwa dane są i będą przetwarzane w celu wysyłki newslettera, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora. Uzasadnionymi interesami administratora jest prowadzenie newslettera i informowanie osób zainteresowanych o działaniach Fundacji.

Dane osobowe będą udostępniane do wglądu dostawcom usług IT w zakresie niezbędnym do utrzymania infrastruktury IT.

Państwa dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu administratora, chyba że wyrażą Państwo sprzeciw wobec przetwarzania danych w wymienionym celu.

Uprzejmie informujemy, iż przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, do ich sprostowania, do usunięcia, prawo do ograniczenia przetwarzania, do sprzeciwu na przetwarzanie a także prawo do przenoszenia danych (o ile będzie to technicznie możliwe). Przysługuje Państwu także możliwość skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub do właściwego sądu.

Podanie danych jest niezbędne do subskrypcji newslettera, niepodanie danych uniemożliwi wysyłkę.