"Teraz Polska Promocja - czy umiemy się promować?"
W dniach 3 i 4 listopada 2008 roku w Klinice Uzdrowiskowej „Pod Tężniami” w Ciechocinku, już po raz trzeci, odbyło się seminarium szkoleniowe w ramach Klubu „Teraz Polska”. Tematem głównym tegorocznego spotkania była promocja Polski - „Teraz Polska Promocja – czy umiemy się promować?”. Współorganizatorem seminarium była Klinika Uzdrowiskowa „Pod Tężniami”.
Partnerami Merytorycznymi spotkania były firmy:
Spotkanie podzielone było na dwie części. W części pierwszej wystąpili:
- Wiktor Kolbowicz – Prezes Zarządu Kliniki Uzdrowiskowej „Pod Tężniami” im. Jana Pawła
Źródła sukcesu silnej marki w branży kliniki uzdrowiskowej.
- Marek Kozak - Prezes Zarządu BPDI S.A.
Modelowanie i optymalizacja procesów biznesowych
- Jarosław Górski – doktorant WNE UW, doradca Prezesa Zarządu Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego
Teraz Polska Promocja – czas się wyróżnić
- Ewa Rybińska – Prezes Zarządu Toruńskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.
Dylematy rozwoju województwa kujawsko-pomorskiego. Jak promować gospodarkę regionu?
- Teresa Kempara-Małecka – Wiceprezes Zarządu, Dyrektor ds. Marketingu i Reklamy Solbet Sp. z o.o.
Marka Solbet – źródła sukcesu
Część druga zdominowana była przez przedstawicieli miast. Wystąpili w niej:
- Janusz Hawik - kierownik Biura Promocji Miasta Ciechocinka
Marka „Ciechocinek” – jak promować miasto turystyczno-uzdrowiskowe?
- Romuald Popławski – Dyrektor Wydziału Współpracy Zewnętrznej i Informacji, Dyrektor Wydziału Organizacji i Kontroli Urzędu Miasta Torunia
Toruń marką godną zaufania – Teraz Polska
- Anna Augustyniak-Stanna – Starszy Handlowiec w firmie
CIECH S.A.
Polskie produkty markowe – czy możemy promować Polskę?