"Teraz Polska" - oczywiście, że warto!
W Nowy Rok wkraczamy jak zwykle – przypominając, że już tylko dni dzielą nas od zakończenia przyjmowania zgłoszeń do kolejnej edycji Konkursu „Teraz Polska”. Tylko do 22 stycznia zainteresowane podmioty – firmy, instytucje i gminy – mogą aplikować do udziału w XXVI edycji Konkursu. I – też jak zwykle – na pytanie, czy warto ubiegać się o ten tytuł, może paść tylko jedna odpowiedź: oczywiście, że warto!
Nasze przedsięwzięcie narodziło się jako pomysł na wspieranie i promowanie polskich marek – w czasie, gdy Polska cały czas zachłystywała się podziwem dla zagranicznych produktów. Zrozumiała reakcja po latach zamknięcia na Zachód, pustych sklepowych półek i towarów częstokroć marnej jakości. Przez lata istnienia naszego Konkursu podejście Polaków do rodzimych produktów i usług diametralnie się zmieniło, a lista polskich firm, które podbijają światowe rynki znacznie się wydłużyła . I, chcąc nie chcąc, sam Konkurs, którego celem jest promowanie polskich marek, stał się cenioną, rozpoznawalną i solidną marką. Darują Państwo to samochwalstwo, lecz potwierdzają to liczby: 72% ankietowanych uważa, że godło „Teraz Polska” gwarantuje wysoką jakość produktu, a 81% klientów, którzy zetknęli się z Godłem „Teraz Polska” na produktach i usługach, dokonało ich zakupu.