Trwa nabór zgłoszeń do 24. edycji Konkursu "Teraz Polska"
Prestiż, zwiększenie zaufania, lojalności, uznania klientów, rozpoznawalności firmy i jej oferty, ogólne korzyści wizerunkowe, wzrost konkurencyjności – to zdaniem Laureatów najważniejsze korzyści, jakie ich firmom przyniósł udział w Konkursie i używanie Godła „Teraz Polska”. Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska” kończy przyjmowanie wniosków konkursowych do 24. edycji Konkursu „Teraz Polska”.
Jego celem jest wyłonienie najlepszych produktów, usług, gmin i innowacji, które wyróżniają się na rynku pod względem jakościowym, technologicznym i użytkowym. Wszyscy zainteresowani udziałem w Konkursie powinni w pierwszej kolejności przesłać do Biura Konkursu „Teraz Polska” ankietę rejestracyjną, a do 20 stycznia 2014 przekazać dokumentację konkursową przygotowaną w oparciu o ankietę weryfikacyjną.
Nagrody zostaną przyznane w trzech kategoriach: dla produktów i usług, gmin oraz przedsięwzięć innowacyjnych. Zwycięzców wyłoni 30-osobowa Kapituła Godła „Teraz Polska” składająca się z autorytetów życia społecznego, gospodarczego, naukowego i kulturalnego.
Do tej pory Godło otrzymało 370 produktów, 122 usługi, 16 innowacji oraz 51 samorządów. Zwyciężyły firmy przedstawiające różne branże m.in. medyczne, ubezpieczeniowe, turystyczne, budowlane, FMCG. Zarówno niewielkie rodzinne przedsiębiorstwa, jak i duże firmy oferujące swe produkty i usługi na rynkach międzynarodowych. Wśród laureatów znalazły się m.in. gminy: Kraków, Trzebnica, Białystok, Piła, Władysławowo, Zakopane, Lesznowola, a także firmy: FAKRO, Spółdzielnia LAZUR, Blachy Pruszyński, BANK PEKAO SA, ORLEN OIL, Zakłady Chemiczne POLICE, FLOSLEK, BEFADO, OKNOPLAST, SOKOŁÓW SA, Hodowla Roślin Strzelce czy Nalewki Staropolskie.
„Godło >>Teraz Polska<< jest jednym z najważniejszych wyróżnień, jakie do tej pory otrzymaliśmy. Ta nagroda pokazuje, że polskie produkty mogą być innowacyjne i mogą konkurować z najlepszymi na całym świecie” - mówi Mikołaj Placek, prezes firmy OKNOPLAST Sp. z o.o.