Zakończono przyjmowanie zgłoszeń do IV edycji konkursu prac magisterskich
Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego zakończyła przyjmowanie zgłoszeń do IV edycji Konkursu na najlepszą pracę magisterską dot. promocji Polski pt. „Teraz Polska Promocja”. Do tegorocznej edycji konkursu zgłoszono 74 prace magisterskie, z czego do dalszej recenzji skierowano 40 opracowań. 34 prace nie zostały dopuszczone do kolejnego etapu konkursu.
W wyborze prac skierowanych do recenzji, Komisja Kwalifikacyjna kierowała się oceną formalną – w zakresie terminowości zgłoszeń oraz zgodności prac z Regulaminem Konkursu oraz oceną merytoryczną, pod kątem: poprawności opracowania i adekwatności metodologicznej, innowacyjności podjętej tematyki i sposobu jej realizacji, oryginalności wyników, przydatności dla praktyki i możliwości kontynuowania badań.
Konkurs na najlepszą pracę magisterską dotyczącą promocji Polski, stał się w ostatnich latach jednym z najbardziej prestiżowych konkursów prac magisterskich. Inicjatywę współorganizują Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych, Polska Organizacja Turystyczna, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości a także Agencja Rynku Rolnego. Patronat honorowy nad projektem objęli: Minister Gospodarki, Minister Spraw Zagranicznych, Minister Sportu i Turystyki, Minister Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Minister Rozwoju Regionalnego, Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi oraz Narodowy Bank Polski.
W gronie licznych Partnerów znajdują się m.in. największe warszawskie uczelnie: UW, SGH i SGGW, a także Giełda Papierów Wartościowych, PGNiG oraz Deutsche Bank. Patronem Medialnym jest TVP Info.
Na autorów najlepszych prac magisterskich dotyczących promocji Polski czekają nagrody pieniężne o łącznej wartości ok. 50.000 zł. Oprócz nagród finansowych będzie można zdobyć także atrakcyjne staże, praktyki, a nagrodzone prace będą miały szanse na publikacje. Głównym organizatorem Konkursu jest Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego.
Wyniki tegorocznej edycji konkursu zostaną ogłoszone podczas uroczystej gali 6 grudnia 2011 r.