KONKURS PRAC MAGISTERSKICH

Laureaci

I Nagroda

Agnieszka Majchrzak
Tytuł pracy: Branding narodowy. Komunikacja marki narodowej
Uczelnia: Uniwersytet Warszawski, Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych
Promotor: prof. dr hab. Jerzy Olędzki

II Nagroda

Łukasz Biel
Tytuł pracy: Europejska polityka wspierania klastrów na przykładzie wykorzystania funduszy unijnych w województwie śląskim
Uczelnia: Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach, Wydział Ekonomii
Promotor: prof. dr hab. Andrzej Klasik

III Nagroda

Agnieszka Joanna Osińska
Tytuł pracy: Promocja i wizerunek regionu na przykładzie miasta Warszawy
Uczelnia: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie; Wydział Nauk Ekonomicznych
Promotor: dr inż. Marzena Kacprzak

Wyróżnienie

Agnieszka Ostrowska
Tytuł pracy: Turystyka jako czynnik aktywizacji obszarów wiejskich Polski Wschodniej na przykładzie gminy Rutka-Tartak
Uczelnia: Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, Wydział Ekonomii
Promotor: prof. dr hab. Małgorzata Słodowa-Hełpa

NAGRODY MINISTRA GOSPODARKI:

I Nagroda Ministra Gospodarki

Eliza Zawada
Tytuł pracy: Polskie pochodzenie produktów: ujawnić czy ukrywać? Wpływ kraju pochodzenia na postrzeganie polskich produktów przez niemieckich konsumentów. Analiza wariancji na przykładzie producenta obuwia.
Uczelnia: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Promotor: prof. dr hab. Piotr Błędowski

II Nagroda Ministra Gospodarki

Małgorzata Adamiec
Tytuł pracy: Wpływ wizerunku kraju na wysokość Bezpośrednich Inwestycji Zagranicznych na przykładzie polsko-francuskich stosunków gospodarczych i społecznych
Uczelnia: Uniwersytet Warszawski, Wydział Nauk Ekonomicznych
Promotor: dr Tomasz Kopczewski

III Nagroda Ministra Gospodarki

Autorka: Justyna Nowakowska
Tytuł pracy: Przywileje podatkowe w specjalnych strefach ekonomicznych i ich wpływ na budżet lokalny na przykładzie SSE Euro-Park Mielec
Uczelnia: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Promotor: dr Jarosław Wierzbicki

Nagroda specjalna Brief for Poland

Elżbieta Kołodziej
Tytuł pracy: Marketing Narodowy Polski - strategia promocji kraju
Uczelnia: Politechnika Warszawska, Wydział Informatyki i Zarządzania
Promotor: dr inż. Andrzej Lipowicz